FAQ

  • Medlemskap
  • Städning
  • Säkerhet
  • Betalning
  • Villkor
FAQ

Vanliga frågor

Medlemskap

  • Hur blir jag kund hos er?
    Skicka din intresseanmälan till info@snyggahem.se så återkopplar vi till dig så fort som möjligt.
  • Hur går det till att komma igång med städningen?
    Innan första städningen kommer vi till er och går igenom era önskemål som vi lägger till i er kundprofil. På så sätt får ni städningen precis så som ni vill ha den.
  • Hur säger jag upp mitt städavtal?
    Vårt städavtal har en veckas uppsägningstid. Ingen bindningstid.
FAQ

Vanliga frågor

Städning

  • Måste jag vara hemma under städningen?
    Nej, om du väljer att kvittera ut nycklarna till oss.
  • Hur gör ni med nycklarna?
    Du kan välja att kvittera ut nycklar till oss mot en nyckelkvittens. Du kan även välja att vara hemma under städning för att öppna och låsa.
  • Kan jag ha städning var tredje vecka?
    Ja! Vi erbjuder städning även var tredje vecka.
FAQ

Vanliga frågor

Säkerhet

  • Hur är det med försäkring och säkerhet?
    Vi har ansvarsförsäkring som täcker eventuella skador på er egendom på upp till 10 000 000 kr. Under vårt första besök hos er ber vi er att upplysa oss om eventuella känsliga föremål och ytor (så som tavlor, möbler, klinker, golv) så att vår personal vet hur de ska rengöra dessa saker. Vår personal är också försäkrad under arbetstid och under färdsträckan till och från arbetet. Personalen har även skrivit under sekretessavtalet.
FAQ

Vanliga frågor

Betalning

  • Vem står för städutrustningen?
    Vår personal åker kommunalt till kunder och därför behöver du som kund ha städmaterial hemma. Det går vi igenom tillsammans på första besöket.
FAQ

Vanliga frågor

Villkor

  • Hur gör jag med om- eller avbokning av städningen?
    Meddela gärna om- eller avbokning i så god tid som möjligt. Akuta om- eller avbokningar meddelas per sms. Vi debiterar inte för avbokning.